tisdag 1 juni 2010

Tack för utmaningen till Blodomloppet, Börje!

Vi i Allians-ledningen för landstinget fick i förra veckan en utmaning från Börje Wennberg, Oppositionsråd (S) att springa blodomloppet. Tack för den utmaningen, Börje! Har nu avverkat loppet tillsammans med Rolf (C) och Arne (M) utgörande ett mini-allianslag. Skönt att få komma ut och röra sig och slå ett slag för hälsa och blodgivning.

Hur gick utmaningen då? Vet inte om jag vann över Börje, men såg att Pyry Niemi (S) hade en bättre tid än mig. Själv fick jag drygt 25 min på 5 km och en hedrande 225:e plats. Jag fick köpa löparskor tidigare idag, och det säger väl en del om hur mycket jag tränat den här säsongen...

Här kommer resultatet så småningom

Se även UNT

Uppdatering: 209:e plats av knappt 900 blev det visst... Och ja, jag kom några minuter före Börje! Men jag hade varit lika glad ändå, även om jag fortfarande kan känna loppet i benen ett par dagar efteråt ;)

Inga kommentarer: